środa, 1 kwietnia 2015

Kobieca kartka


Witajcie Kochani.
Za oknem wieje, pada aż nie chce się wychodzić na dwór. 
Na szczęście przedświąteczne porządki ma już za sobą, 
dlatego też wolne chwile poświęcam swojemu hobby.
Kartka, którą Wam dzisiaj pokażę powstawała etapami. W mojej szufladzie czarne tło przeleżało już ponad miesiąc, ale dzisiaj postanowiłam ją dokończyć. Karteczka z tekturką ze Scrapińca i fioletowymi kwiatami mojego autorstwa. Całość wieńczy ażurkowy motyl delikatnie ozdobiony tuszami i pudrem. Wyszło niby wiosennie a trochę tajemniczo. 
Życzę ciepła w ten pierwszy dzień kwietnia ;)
Pozdrawiam, M.


PS. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie przepiękny wiersz H. Poświatowskiej
i wydaje mi się, że do tej kartki pasuje idealnie...

mój cień jest kobietą odkryłam to na ścianie on się uśmiechał falistością linii i ptak bioder o zwiniętych skrzydłach na gałęzi uśmiechu śpiewał drzewo kwitnące obwieszone zielonymi papugami poprzez skrzydła pomarańcza złota dojrzałość słońce na kroplach połyska w deszczu proste i nagie drzewo moje usta uchylone piersi wschodzący księżyc rzęs zamigotał i zgasł gdy zdmuchnąłeś zapałki płomień i oparłeś na ramionach moich dłonie mój cień był kobietą nim zniknął



1 komentarz: