środa, 25 marca 2015

II kiermasz wielkanocny


Kochani moi!
Święta zbliżają się bardzo, bardzo szybko.
"Produkcję" kartek wielkanocnych uważam za zakończoną ;)
Wiele nieprzespanych nocy, mnóstwo pociętych papierów, niezliczona ilość tubek kleju, ale... warto było (mam nadzieję). 
Tegoroczne kartki  mojego autorstwa są proste,
w wiosennych kolorach, pełne kwiatów i atrybutów związanych z Wielkanocą.
Zakończeniem sezonu świątecznego, podobnie jak w ubiegłym roku był dla mnie Kiermasz Wielkanocny, podczas którego twórcy z naszej okolicy mogli pochwalić się tym, co przez ostatnie tygodnie zdołali wytworzyć. Nie zbrakło pisanek, szydełkowych serwet, koszyczków, palm i oczywiście kartek. Każdy, kto potrafi docenić wytwory ludzkiej ręki, mógł dzisiaj znaleźć coś dla siebie.
Jest mi bardzo miło, że tym razem też mogłam pokazać swoje prace i usłyszeć tyle pozytywnych ocen na ich temat. 
Dla mnie słowa uznania są najcenniejszą nagrodą i rekompensują zarwane nocki ;) 

Zapraszam do obejrzenia fotek.
Relację z kiermaszu poprzedzają zdjęcia niektórych moich kartek.

Miłego wieczoru, Magda.


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz