piątek, 20 marca 2015

(Na) Wszelki wypadek

Przez ostatnie tygodnie silnie oddziałuje na mnie poezja. Czytam non stop. Wiersze pomagają mi zrozumieć świat i rządzące nim zasady, staram się przemycać je gdzie się da i kiedy się da. Na wszelki wypadek wolę mieć pod ręką coś mądrego do poczytania. Mam wielu ulubionych poetów, ale jakoś tak najbliżej mi do Szymborskiej, której utwory uwielbiam i ufam im bezgranicznie. Trafiają w samo sedno, są dowcipne, kipią ironią a przy tym takie proste... 
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam album z wierszem w środku. Do takiej formy ilustracji wiersza zachęciły mnie przepiękne prace Doroty
Mój albumik powstał z wiosennych kolorów - fioletu, zieleni, turkusu. Najbardziej cieszy mnie fakt, że zrobiłam go ze starego pudełka po butach i resztek papierów zalegających w szufladzie.
 Albumik ma wymiary 8X13 i można go zmieścić do torebki ;)
















2 komentarze: