środa, 25 lutego 2015

Kartka z przesłaniem


"Idź własną drogą
Bo w tym cały sens istnienia
Żeby umieć żyć
Bez znieczulenia
Bez niepotrzebnych niespełnienia
Myśli złych..."

Mamy przedwiośnie. Podobnie jak przyroda budzi się do życia, mi powraca wena twórcza. 
Z powodu remontu musiałam na jakiś czas zamknąć drzwi do pracowni, 
która na miesiąc stała się magazynem rzeczy różnych ;)
Dzisiaj, zmotywowana ostatnimi wydarzeniami w moim życiu, 
postanowiłam dać upust swoim emocjom i wyżyć się na papierze i nożyczkach. 
Wyszła wiosenna, kolorowa karteczka z kawałkiem tekstu Dżemu w centrum. 

Na dobry początek zmian ;)

PS. Mam nadzieję, że te najlepsze w życiu chwile są 
jeszcze przede mną...






3 komentarze:

  1. rewelacyjna karteczka swietne kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słówko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka dziekuję za miły komentarz a kwiatki zrobiłam sama pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń